3 Kasım 2009 Salı

Ve son haber...Tamamen yorumsuz....

http://www.medimagazin.com.tr/mm-basbakan-asi-konusunda-saglik-baknimla-ayni-sekilde-dusunmuyorum-h-62415.html

Başbakan: Aşı konusunda Sağlık Bakanımla aynı şekilde düşünmüyorum

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, domuz giribi aşısı konusunda Sağlık Bakanı Recep Akdağ ile aynı düşünmediğini belirterek "Ben aşı olmayı düşünmüyorum" dedi. Erdoğan, gazetecilere de "Bugün benim iznim olmadan Başbakan ve Cumhurbaşkanı da aşı olacak açıklaması yapıldı. Lütfen bunu düzeltin" diyerek Akdağ'ı yalanladı.

Bakan Akdağ, bugün domuz gribi aşısı olmuş ve Başbakan ile Cumhurbaşkanı'nın da aşı olacağını açıklamıştı. Başbakan Erdoğan, AK Parti Grubu'nda yaptığı konuşmada domuz gribine de değindi. Erdoğan, kürsüdeki konuşmasında, "Domuz gribiyle alakalı olarak bir çok spekülasyon yapılıyor. Ben bir şeyi ifade etmek istiyorum. Lütfen öpüşmeyin, tokalaştığınızda lütfen ellerinizi yıkayınız. Dezenfekte imkanı varsa hemen dezenfekte ediniz" diye konuştu. Aşı konusunda ise Sağlık Bakanı Recep Akdağ ile aynı düşünmediğini belirten Erdoğan, şöyle devam etti: "Aşı konusuna gelince sağlık bakanımla aynı şekilde düşünmüyorum. Bu konuda vatandaşım kendi isteğine bağlı olarak böyle bir yolu tercih ederse eyvallah. Ama etmiyorsa, muhakkak yaptırmanız gerekir diye bir kampanyanın yürütülmesi doğru değildir. Ama ne diyorum, eğer ebeveyn ben bunu istiyorum diyorsa, bu olmalıdır. Çünkü otoritelerde değişik değişik kanaatler belirliyor. Kimisi olmalıdır, kimisi olmamalıdır diyor. İsteğe bağlı olarak hazırlığımızı yaptık. İsteyene bunlar yapılıyor, yaptırılıyor"

Erdoğan konuşmasını bu sözlerle bitirdikten sonra kürsüden indi ve gazeteciler etrafını sardı. Basın mensupları Başbakan'a "Aşı olacak mısınız?" diye sordu. Erdoğan sert bir şekilde "Aşı olmayı düşünmüyorum" dedikten sonra yanında bulunan Sağlık Bakanı Recep Akdağ'a dönerek "Bugün benim iznim olmadan 'Cumhurbaşkanı ve Başbakan da domuz gribi aşısı olacak' açıklaması yapmışsın. Lütfen onu düzeltin" diye çıkıştı.

HABERTURK