8 Mayıs 2012 Salı

184 SABİM'den kurtulma reçetesi

kayseride bir ilçede beyin cerrahı olarak çalışmaktayım.bugün 02.00 civarında depresyon fraktürü ve akut subdural hematom nedeniyle bir hasta geldi.hastanın ciddi hayati tehlikesi vardı.operasyon önerdim ancak cevap aynen doktor bizi sevk et.biz burada ameliyat olmayızdı klasik cevap.peki öyleyse dedim.birkaç yeri aradım hastayı kabul eden yok.bu arada hasta yakınlarından mevcut bulunduğum hastanede ameliyat olmayacaklarına dair şahitli tutanak aldım.tabii burada hep bağırış çağırış.ama dik durdum.adamlarda imzaladı. sonra 112 ye haber verdim. çıktım gittim.saat 04:00 civarında hastaneden aradılar. yer bulamamışlar.gelmemi istiyorlar falan filan.bende gelmeyeceğimi hastaların imzayı artık attığını söyledim.15 dakika sonra 184 ten aradılar.burası çok önemli...telefon açar açmaz adamın birisi telefonlarınız kaydediliyor filan dedi aşağılaycı ses tonuyla.bende Iphonu mu açtım ve bende sizin konuşmalarınızı kaydediyorum.isminiz nedir diye sordum tam olarak ismini öğrendim.ve daha cümlesine başlamadan eğer bana mobbing tarzında bir söz söylerse veya ithamda bulunursa kişisel olarak kendisine dava açacağımı başında söyledim.adam neye uğradığını şaşırdı.kekeledi filan hastaya bakmıyormuşsunuz, hastaneye gelmiyuormuşsunuz filan diyecekti.hemen durumdan eğer hastalar şikayetçi ise yazılı olarak şikayet etmeleri gerektiğini, 184 ün kanunen benim için hiç bir bağlayıcığı olmadığını söyledim.durumu ifade ettim.şahitli tutanağımın olduğunu yine bildirdim.adam kuyruğu kıstırıp kapattı telefonu.ben hastayada her halükarda gidecektim.nede olsa insanız ama bu konuşmadan sonra bir yer bulup oraya göndermişler...
sonuç 1: 184 gibi sağlık bakanlığı ile ilişkili tüm telefon görüşmelerini kaydedin
sonuç 2: başından mobbing tarzında konuşma olursa dava edeceğinizi söyleyin
sonuç 3: ne yaparsanız yapın şahitli ve kayıtlı yapın
kendinize iyi bakın.hoşçakalın.

Alıntı : medimagazin.com/okuyucu  yorumları